Nu är jag här igen =) Bättre sent än aldrig..

Satt i skolan idag och pratade med Malin och vi kom fram till att jag inte har skrivit här på evigheter, sorry! :$ Känner mig jätte dum men nu tog jag mig tid!

Det har hänt massor idag, och sånt gillar jag! Först va jag i skolan men jag hade så fasligt ont i halsen och knät sprängde värre än vanligt så jag lämnade in alla arbeten och sen kom Johan och hämtade mig. Så vi åkte hem till mig och käkade lunch framför tv:en. Trotts att jag va jätte trött höll jag mig faktiskt vaken hela tiden. Och även om jag mådde piss fanns det ju massor av saker att göra =( Så jag började med att hänga den nytvättade tvätten, sen gick jag och handlade mat och sånt. Kom hem till Johan och vi myste lite och på köpet fick jag stans sugmärke på halsen och översynligt (skit oxå)

Sen ringde tilda och vi åkte ut till stallet och mockade trotts att jag inte hade någon lust alls! När vi kom hem betsällde vi Thai mat och det va världens charmigaste kille som va där, han gav oss godig och han stammade och läspade.. Så jävla underbar<3

Kvällen va jätte mysig och jag spenderade den tillsammans med min kära fru, men när hon hade gått hem passade jag på att rammla ner för trappen så nu är jag verkligen fast på kryckorna. Men det är ju bara för att jag är så bärbannat pricksäker att jag alltid lyckas hamna på höger knä =(

Så nu finns det inga undanflyckter att inte ha kryckorna för jag kan nämligen inte gå utan dom.. Och jag äter smärtstillande för annars kommer jag inte långt! Jag har ridning hela dagen i skolan imorn så jag tror jag inte kan vara med, nog för att jag är envis men jag är inte hur dum som helst! Jag rider när jag kommer hem ist. XD nee skoja bara!!

Puss och kram på er allihopa<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0