Efter regn kommer solsken!

Jag ska väl börja att be om ursäkt för att jag inte har varit så duktig på att skriva, men jag har haft fullt upp.

Det är massor av nya saker som har hänt: Jag har legat på sjukan, flyttat ihop med Johan, fått en till familjemedlem m.m

Men vi börjar med flytten, jag och Johan har flyttat ihop i en liten lägenheten tillsammans med våran nya hund Diesel:)
Diesel är en Staffe på 2 år.



Sen nästa grej är att jag hamnade på akuten på nyköpings lasarett, jag fick ligga där hela dagen och kvällen med armarna fulla med dropp. Inge kul alls måste jag säga! Så nu blir det strikta regler om att jag MÅSTE äta ordentligt annars kommer jag ligga där igen innom en snar framtid. Men nu mår jag mycket bättre, hoppas bara att jag kan hålla i det oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0