Queen of fucking everything!!

Är inte ett dugg peppad för det här med bråkiga hästar! Sessan tror att hon är drottningen över alla just nu vilket inte stämmer ett dugg!

Haha fast när hon är dum i huvudet så är hon ju lite söt. Kolla mig har hon respekt för men inte för typ Johan eller Patrik.

När jag kommer fram till henne ser hon gald ut, men tex Nova förbi försöker hon dumma sig och då säger jag till henne och då skärper hon sig. Men så fort jag inte är i närheten lägger hon öronen bakåt och vänder upp röven och är spark berädd!

Sånt tål jag verkligen inte, hon ska sköta sig även om inte jag är med.

I helgen red jag Amfi som har stått i några veckor/månader. jag trodde faktiskt att jag skulle åka av men hon skötte sig tack och lov! Dock är det ju mjukt att ramla av i snön.

Amfi och jag pulsade i snönoch det va såååå härligt och hon vart trött. Dock satt jag på en raket och jag hade bara gas eller mer gas att välja på.

Annars har jag inte så mycket att berätta mer än att jag är magsjuk och lägger mest i sängen men annars mår jag bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0