Från allt till inget

Morgonen började med att jag gjorde mysig frukost till kin sjuka älskling som har har smittat ner.. Sen åkte jag ut till stallet och åkte massa snöskoter, skoj skoj!

Det fick så jävla fort och vi hoppa och for och jag kunde knappt andas! Men jag kände mig faktiskt ganska duktig som höll mig kvar trots att Patrik körde som en jävla idiot! haha

Ju fortare det går ju roligare är det ju, men när snön skvätter upp i ansiktet är det inte lika roligt längre. Det vart kallt!!



Sen när vi kom tillbaka tog jag en mysig skritt tur på Melody i den djupa snön, haha mina fötter nuddade snön och hennes mage skrapade i snön, så jag kom fram till att antingen är det för mycket snö eller så är hon för tjock! haha

När jag och Melody kom tillbaka till stallet frös jag som en jävla idiot och ville åka hem till en varm dusch, men då var det bara att bita sig i läppen och fixa i ordning nästa häst som va Sessan:) Vi tog oxå en mysig ridtur i den tjocka snön. Sessan fick jobba på som fan med höga benlyft i snön, Sicka fina muskler hon kommer få:)

Nu är jag äntligen henna och ska bara byta om för att åka till Patrik och Jeanette för att fira nyår med dom och deras grannar:)

Men jag har bara en lite fråga: Vem fan har kommit på den idiotiska idén att man ska smälla raketer på nyår?? Just nu sitter jag framför datorn med musik i öronen för att slippa hoppa 7 meter upp i taket när smällarna kommer!! Jag ska uppfinna ljudlösa raketer!!

Är det ingen som tänker på små barn, djur och livrädda 20 åringar när det smäller som fan??

Jag vet hur 12-slaget kommer se ut, jag och hunden kommer sitta i soffan och skaka medans alla skjuter raketer ute! Så blir det ju varje år :(



Aja, Gott nytt år på er allihop:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0