Jössös, det trodde jag aldrig!

Jag visste att det skulle bli jobbigt att börja jobba, men att det va så här jobbigt trodde jag aldrig! Att vara borta från allt vad jobb heter på ett HELT ÅR och sen sätta igång på 100% är tufft! Men men tur att dom boende är så underbara och man har härliga jobbar kompisar. Det får en verkligen att gilla att vara på jobbet och känna att man gör ett bra jobb.

Sen finns det ju självklart vissa stunder då man bara vill självdö, som igår tex.

Hästarna har fått haft lite jullov nu, då Sessan bla. är halt. Eller hon är inte halt men hon markerar i traven. Så hon får gå promenader varannan dag i 20 minuter och ha back on track på sig på natten.

Och jag tror tanken är att Melody och Amfi oxå ska sättas igång lite mer. Jag kan ju säga får väldigt starka källor att Amfi är en aning uttråkad, och det visar hon genom att busa upp Melody och bita sönder Sessans alla täcken!!!

Usch snart är det ju oxå, känner mig inte att dugg taggad, bara massa måsten och STRESS!!!

För dom som vill veta så har jag startat eget företag! Jag heter STRESS AB!

Vart tog dom där lugna dagarna vägen? Visserligen mådde jag ju dåligt några stunder oxå men nu känner jag inte ens hur jag mår! Bra eller dåligt? Ja vem vet! Kanske är det bra men som det ser ut nu får jag ju inte ens njuta av dom goda stunderna och inte jobba med dom negativa. Just nu är jag vara en klocka som går och går. Känslorna är bortdomnade!

Aja, det går väl över. (hoppas jag)

Nej nu ska jag sova, eller försöka iaf. Jag somnar jävligt fort på kvällerna men vaknar efter halva natten! SUCK PÅ MIG!

Puss och kram på er alla<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0