Fredag

Idag har varit en toppen dag. Dagen började med att jag fick skjuts till skolan av Malin (tack Malin) så jag fick sovmorron!! sen hade vi Alf och jag fick tillbaka mitt prov och jag vart jätte nöjd när jag såg resultatet. Sen var det SLU info och det var oxå intressant.

hela veckan har faktiskt varit jätte kul =) Och nu är även nya stallet klart oxå, AS BRA!! hela dagen igår fixade vi stalltjejer iordning och målade och donade.

Jag och malin körde massa traktor och det gick ju som det gick. Det ska tilläggas att vi hade HEJEN!! det säger ju allt, jävla fitt traktor säger jag bara. Men kul hade vi iaf.

Nu håller jag på att packa för fullt, eftersom det är fördjupning nästa vecka så åker jag iväg med båda hästarna till Ökna. det menas med att det blir Bento och Kingen. Så jävla kul det ska bli =) LÄNGTAR!!


Ha det bra allihopp<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0