Okej okej jag ger mig!

Såå nu har jag börjat blogga igen =) bara för att ni tjatar så, men det är ju så här att den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! Det är massor som har hänt här sen sist.

Bla. så är min älskling och bästa vän i himelen. Och han har det jätte bra =) Sen så har Kingen flyttat oxå, det är inte heller så roligt men har har det oxå jätte bra....

Jag har varit borta i drygt en månad och försökt att fixa lite saker men nu är jag hemma och det är med blandade känslor!
Va hos Malin hela dagen igår och jag tittade på hennes nya hus och hennes häst som för övrigt är jätte fin och sen bakade vi muffins, eller ja hon bakade och jag tittade på =) För ni vet ju Jag+kök= KATASTROF!!!!!

Imorn bär det av att åka och provrida en häst. Donnisen =) Även mamma hänger med ut och hjälper till...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu får ja ju chock, du bloggar! =O=O=O de är inte alls katastrof med dej i köket, du klarade ju av att baka kladdkaka så nu kommer du inte undan längre ;)

2009-08-08 @ 12:54:20
URL: http://obstinataragata.blogg.se/
Postat av: adam

hej

hur ar det

tycker om dig

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

alskar dig

[email protected]

turkiet-göteborg

2010-09-15 @ 11:26:20
URL: http://zeytinada.com
Postat av: Tilda

Haha det gick ju bra med det ;)

2010-12-13 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0