Vart en lång paus det här, men nu är jag på plats igen :)

Ser nu att jag har dissat er sen april, har lite dåligt samvete över det!

Allt är iaf som förut, hundarna mår bra, hästarna mår bra och hamstrarna mår bra:)

Det har varit på väg att hända massor med roliga saker och framförallt NYA saker i mitt liv, men dom kraschade ganska fort! Bara för att jag verkligen vill något så ska det tydligen bli tvärtom :(

Det finns massor med saker jag vill göra i livet som jag verkligen skulle vilja göra och är oxå hyffsat möjliga, men jag kommer ju aldrig till skott! Jag är så rädd för att misslyckas!! Men att inte ens pröva gör ju oxå att jag misslyckas! Det är ju så jävla svårt, jag vet ju vad jag vill så steg 1 är klart... Men sen då?? vart tar jag vägen sen?

Det är just nu mitt stora problem, mitt huvud är fyllt av frågetecken :( Och jag kan inte göra allt så vilket ska jag välja??

Antar att jag får fundera lite till, typ som jag har gjort nu i 2 veckor :(

Puss och hej då länge<3



Kommentarer
Postat av: tova

cool blogg :D<3

2011-12-18 @ 14:14:14
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0