Ett och två, upp och stå!

Ligger för tillfället i sängen med en trött hund och en ännu tröttare sambo. Tanken va ju att vi redan skulle ha vart i Nyköping vid det här laget men nånting gick jävligt snett. Kanske Malin hade rätt, jag är nog lite trögstartad på morgonen.

BTW är jag jävligt kissnödig men jag tycker faktiskt att toaletten kan komma till kig för en gångs skull och inte jag till den. Jag går ju alltid till den så lite rättvisa här tack!

Nej nu måste vi faktiskt gå upp, jag försöker få kontakt med Johan men han verkar vara lika trött som jag... Jag har kommit på att det är ingen hit och prata med sin storasyster hela natten, jag säger bara tack och lov för att hon tvingade mig att sova, eller försöka iaf. Tack Malin<3

Nej nu finns det ngen återvändo, det är nu eller aldrig!

Puss och kram alla glada så hörs vi en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Malin

O först nu insåg du att jag hade rätt? Det är ju det jag har försökt att säga i alla år. Men tck sj gums, va trevligt att prata med dej trots det udda tidvalet^^

Postat av: Madde Svar: Malin

Haha jaa, du kanske hade rätt för en gångs skull :P Jag förstår att du blir chockad eftersom du sällan har det. Men hallå det va faktiskt du som drog igång allt så du får skylla dig själv, lite iaf :)

2010-12-18 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0