Då var det en ny vecka igen, på både gott och ont!

Jag har haft sjukt mycket att göra dom senaste 2 veckorna! Det har varit stress, stress och ännu mera stress!!!
Men nu känns det faktiskt som om det börjar lägga sig och jag kan äntligen andas normalt en stund.

Det har varit otroligt mycket med djuren, hästträningar och även varit iväg på första starten i allsvenskan=)
Som för övrigt gick sjukt bra och laget kom på en 3:dje plats:)

Sessan var dock extremt osäker på domaren, och jag försökte göra mitt bästa att övertala henne att domaren inte kommer bita ihjäl henne ;) Men det gick väl så där! Jag hoppas att jag övertygar henne bättre nästa gång:)

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu, all min tid och framförallt mina pengar går åt till djuren just nu!! Att vara hästägare resulterar i att plånboken skriker nått så fruktansvärt!

Snart ska jag ut till stallet och städa, sätta på dom nya bokstäverna i paddocken och även bygga en till hage =)

Och varför det ska byggas en ny hage får ni veta på torsdag=) Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;) haha så ni får hålla er=)

Ha det bra så länge, puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0