Är hon inte söt?

Idag när jag vaknade så la jag märke till att Nova oxå var vaken som hon faktiskt alltid är när jag vaknar. Men jag har inte tänkt på det då man jag uppskattar verkligen att hon är vaken med mig på morgonen.

Så en vanlig morgon ser ut att jag går upp ur sängen efter mycket om och men men uppe är jag iaf. sen tänder jag till alla fiskarna i akvariumet (och tro mig till och med dom sover kl 7) men då springer Nova ut ur hennes sov hus och gör mig sällskap. och öppnar buren och hon springer ut sen sitter hon på buren och jag pratar med henne och frågar henne vilka kläder jag ska ha på mig osv.

det är verkligen ur härligt, sen släcker jag i rummet och går ner och då springer hon in i huset igen och sover. Hon ställer verkligen upp och ger mig sällskap på morgonen. Så dagens stora stjärna går asså till Nova för att hon är sååååå BÄST!!<3<3


Kommentarer
Postat av: yellowshoe.blogg.se

haha åh vilken gullunge till hamster.märker av vissa cirkustalanger:)



kramar från kusinen din

2009-03-07 @ 14:41:01
URL: http://yellowshoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0