Jag hatar att vara sjuk =(

Sitter just nu hemma i min ensamhet och har riktigt förbaskat tråkigt, jag har inte ätit nått på 2.5 dagar nu och jag känner mig ens inte hungrig. När jag kom hem från skolan igår så la jag mig på sängen och somnade redan kl halv 6 och det är ett stort stort tecken på att jag är sjuk. Jag sov ända tills kl 01.35 och då kunde jag inte sova mer så jag gick runt i huset och försökte hitta på nått att göra men jag hittade inte på nått alls. Sen kl 07.00 så kände jag mig helt frisk och tänkte: Ja nu ska jag gå till skolan.

Men då kom jag ju på att jag hade ju lova kompiskana i skolan att inte komma för att jag hade ju varit sjuk igår. Och då var jag verkligen sjuk, hihi jag till och med somnade på lektionen och det har aldrig hänt i hela mitt liv och jag somnade inte för att jag var trött utan för att min kropp orkade helt enkelt inte.

Men idag känns allt mkt bättre, jag har ju varit sjuk ända sen i lördags så nu måsta jag väl vara frisk. All sömn gjorde susen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0