Kom håll min hand

Vissa dagar vill man bara att alla ska ta avstånd och sluta fråga och andra vill man bara ha en stor fet kram och alla ska bry sig, den här veckan är sen sån vecka. Jag vill ha allas närhet och kärlek, men jag vet ju att alla bryr sig redan så det är inte det jag menar.

Det är det den där lilla pricken över i:t jag är ute efter och tycker alla att jag vill ha uppmärksamhet så är det vä'l det jag vill ha då. Även om inte jag ser det på samma sätt men jag orkar inte hålla på och tjaffsa med alla om skillnade på det jag vill ha och uppmärksamhet.

Så visst tyck vad ni vill men jag vill bara ha mina vänners kramar för det är det jag behöver just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0