Nationella proven

Dagen började med att jag var ledig från skolan för att vet skulle titta på Junker, och allt slutade med att han vart sprutad i hasen och går just nu på medicin i 10 dagar. Och om 14 dagar ska vi in till solvalla och röntga honom. Andreas sa att han kunde ha fått spatt och jag såg bara Steven gramför mig och då vart jag jätte ledsen, varför ska detta hända Junker för.

Ledsen som jag var skjutsade mamma mig till skolan och där skrev jag nationeller prov i svenska, jag satt och skrev i 3 timmar( det var jobbigt) Jag skrev 6 kladd sidor som vart 13 inlämmnings sidor... Helvette vad ord det var på det pappret!!!

Helvette vilken skriv KRAMP jag hade, fy fan och jag stressade som fan men bra gick det och Rosie tyckte det var bra så då var det väl det.

jag var nöjd iaf. Puss på er alla<3


Kommentarer
Postat av: Din värsta mardröm ^^

Hoppas Junker blir bra =(

Han måste!



Men glöm inte att du hade jätte roligt med mig också ;) haha

2009-02-11 @ 21:50:17
URL: http://bonnlurk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice blogg<333

2009-03-05 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0