Nu får jag dåligt samvete

Jag får väl börja den att be om ursäkt för att jag total glömt bort att skriva här... Men det har varit så mycket men nu tog jag mig tid.

Dagen började ganska bra, tog en promenad till stallet och red först bento, sen vart det Kingens tur och sist Von. Även Junker fick massor av tid men tyvärr vart det ju ingen ridning men vi satt i boxen och pratade, fan vad mysigt det var!!

sen ser ju Bento så ovårdad ut så jag tog fram saxen och klippte först manen och sen tog bort det slitna på svansen. Och man kan ju säga att övning ger färdighet och övning är precis vad jag behöver...

sen efter att alla skruttar fått sin tid gick jag en promenad hem, det var jätte skönt och då hade jag varit i stallet i 6 timmar.

Nu väntar jag bara på maten som pappa håller på att laga, det blir pannkakor =)

Ha det så bra alla pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0