Sjukt läskigt

Va i stallet idag en snabbis, eftersom jag kännde mig helt frisk och var pigg så tänkte jag att det va väl inga problem. Jag och Tilda red en snabbis o0ch sen gick vi till kaninerna för att det skulle komma en tjej och hämta 3 av mina kaniner. Allt kändes jätte bra och vi stog och pratade om kaninerna, och jag står och klappar Betty, helt plötsligt ser jag inte kaninen längre och allt blir jätte suddigt men jag pratar med tjejen och sen så slutar jag även höra vad hon säger. och då svimmar jag SÅ JÄVLA VIDRIGT!!

Hon frågar hur det är med mig och jag svarar jo det är bra jag känner mig lite konstig bara, och då berättar hon för mig att jag just har svimmat och slagit huvet i väggen, men jag känner ingenting utav det. Jag ska precis ställa mig upp och jag ser ingenting igen så jag sätter mig genast ner igen.

Alltig slutar iaf med att jag still slut kan ställa mig upp och jag och tilda åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0