Brudarna äger på stan

Idag i skolan var det mycket flumm kan jag ju säga, och jag var på bushumör och det vart lite jobbigt tycket dom andra. Så efter maten så vart Josse och Elin U extremt trötta på mig så dom bestämde sig för att dryga tillbaka.
Och jag skojar inte när jag säger att dom släpade mig upp till maskinhallen ända ifrån matsalen, det och var under protest från min sida!!

Först höll dom bara i mina armar men sen vart det tvångströja, och fan vad äckligt det var då!! USCH, jag hade ju total panik och försökte slita mig loss men ju argare jag vart ju hårdare höll dom. Sen när vi kom in i klassrummet så var jag helt slut och orkade inte göra mycket för all min överenergi var liksom borta. Och det var jävligt skönt nu efteråt när jag tänker efter så jag tror jag är skylldig Josse och Elin ett stort tack<3<3

Sen efter skolan så vart det Nyköping med hela gänget, det var jag, Josse, Thorsten, Elin U och Sandra E. Och det var jätte trevligt, först shoppade vi lite kläder och sen vart det mat och vi åt tacotallrik eller vad det nu heter. AS gott men jätte starkt tyckte jag iaf.

Sen vart det hem färd och då va jag med tilda en stund och vi färgade håret, Jag vart inte nöjd alls!! USCH

Aja ska hjälpa mamma och pappa att flytta nu så ni får ha det så bra puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0