Första dagen avklarad

Den trevliga dagen började med tandläkaren, och jag fick tillbaka min tand som jag har slagit ut. Äntligen kan jag se lite normal ut i fejan iaf. Så nu har jag iaf en hel tand ist för en halv. Och jag som verkligen hatar tandläkare låg i vanlig ordning och bara skakade, fast den här gången behövde hon inte säga till mig att inte skaka så det måste ju betyda att jag var lite diskretare än vanligt. BRAVO till mig ;)

Sen tog jag en skön promenad och regnet. Och det var faktisk riktigt skönt att få röra på sig lite, jag funderade på vännerna och livet. Hur det kommer bli och allt annat. efter mycket tankar och funderingar bar jag mig iväg hem igan. det slutade med massa plugg och sen vart det stallet. Först ponny bus och sen träning med Isisbus.

Och va hon underbar eller var hon underbar?? Hon var helt kalas iaf mot slutet då släppte allt och hon var så duktig så!!

men ni kan jag inte sitta här längre och skriva för jag måste pugga och samtidigt se bonde söker fru eller bonde söker liv som tilda och jag säger. så vi får väl se om jag får nånting gjort.

ha det så bra puss och hej, leverpastej =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0