Kvällen är räddad

Kvällen började bra, hela huset var i en ända stor röra, och jag överdriver inte nu när det var flyttkartonger över allt. SUCK säger jag bara! Men men hade jag varit liten nu så hade jag varit överlycklig nu för då kunde jag ha lekt att det vart ett slott men jag är lite äldre än så. Sen mitt i allt kom Johan och tur va väl det för jag hade inte överlevt en sekund till!!
Och han kom med en helt underbar fin bukett med röda rosor<3 dom var jätte fina och luktade så gott, fan vad jag älskar mig kille asså, bättre finns inte.


Sen tittade vi på Wildkids och va det roligt eller? Ni fattar säkert inte nånting så därför tänker jag förklara vad dom sa, det var en kille från lejonen som sa:

" Släng inte de gammla revbenen i sjön, det kan bli föroreningar" var det gulligt eller??

Sen skulle lejonen smyga sig över till björnarna för att kolla på deras karta så dom skulle kunna hitta skatten och då sa samma kille igen:

" Det bästa vore ju om dom kunde ta upp deras karta så kunnde vi ha fram våran kikare så kunde vi se vad som stog på kartan. Fast det dåliga är ju att vi inte har nån kikare"

Och fy fan vad jag skrattade kvällen vart räddad ännu en gång<3<3 Tack Johan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0