När ska jag hinna att andas?

Shemat har rullat på ända sen igår, då var det först skola sen var det dans med Thorsten och Malin. och dom båda var jätte duktiga och gruppen innan dom var så bäbisar som dansade och jag bara  stog och gapade. FAN vad duktiga dom var!!

sen bar det hem till Thorsten och där var det full fart och massa flumm, sen somnade jag helt bums och det har inte hänt på de senaste månaderna, fan vad sjukt trött jag var, men men. Sen vaknade jag av att Thorsten försöker få upp mig men jag ville hellre ligga kvar men upp kom jag iaf. Och jag kan ju säga att den väckningen var början på en helknäpp dag. Morgonen började med att vi krockade in med bilden i stolpen så det vart en buckla och luset hängde, sen på lektionen målade vi stallet och det gick ju som det gick, Viktor va på dryghumör och och råkade måla på Thorsten flera gånger ( sorry Thorsten)

dagen fortsatte med att jag blev utlåst från mitt skåp, jag kom fan inte in i det :@ SUUUUUUCK!! sen var det fika och så självklart blir det värsta flummet mellan Malin och Malin och det var inte alls kul sen var det nånting med sillar men det kommer jag inte ihåg vad det var om, men tydligen så var det väldigt kul.

sen var det sista timman på lektionen och då var det redovisning, men då fick jag tydligen inte vara med för Anders ba: jaaa madde du behöver ju inte vara med och lyssna så blir det lite mindre folk och lugnare. XD ojdå

sen när jag satt på bussen så tänkte jag: YES snart hemma och då kan jag ta det lugnt men jag hann knappt hem för då bar det av upp till ikea.. och det var ju måttligt roligt, svar NEJ!! och mitt humör kokar snart av aggrisivitet!

Så nu ska jag sova hej då 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0