PINSAMT VÄRRE!!

Något alla borde läsa så ni får skratta åt mig igen!!

Igår när jag va med familjen och kollade när syrran körde handbolls match, så började det plötsligt komma massa prutt ljud och jag tittade på killen som satt brevid mig ocxh jag tänkte fan vad han håller på och larva sig.. men sen tittade han på mig och då kände jag hur nånting vibrerade i min jacka, och jag tog upp mobilen och insåg då att det var den som pruttade och min faster ringde..

jag vart tokröd i ansiktet och jag fattade inte hur den kunde få pruttljud så jag gick in på inställningar och så att min ringsignal hette PRUTT!!

Och jag säger bara TILDA fan ta dig, det var asså min älskade fru som som vanligt leker med min mobil. Fan vad pinsamt det var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0