Skolan

Sitter just nu i skolan och har lektion med Alf, as kul eller inte. som tur är så har man ju Thorsten och Elin som sällskap, annars hade jag aldrig överlevt! Jag är fett trött och ögonen håller på att åka igen hela tiden. Sen ett roligt besked fick jag idag iaf och det var att vi fick tillbaka provet vi skrev om foderstats beräkningar och det fick jag VG på.

Fan vad glad jag vart asså, skolan går så otroligt bra just nu och allt bara flyter på. Förut så har allt varit piss med skolan och jag har legat efter som en jävla idiot men inte nu längre, jag har tagit tag i mitt liv och mina styudier.

Jag är så jävla stolt över mig själv och så glad för att alla har hjälpt mig så mycket. <3<3<3

ÄLSKAR ER VÄNNER, lova mig att ni aldrig försvinner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0