Städa, städa och åter städa....

Japp då vart det stor städning i hela huset, hela familjen är delaktiv och kollar vad som ska vara kvar och vad som ska kastas. Jätte kul eller inte!! Suck säger jag bara.... Men lite roligt är det för medans vi höll på att rensa så kom alla mina saker fram som jag inte ens visste att jag hade. Typ gammla kläder får när jag var liten min gammla barnvagn, hundkorgen + tillbehören och sen så alla mina miljoner gosedjur. Det vart 5 stora svarta soppsäckar med olika gosedjur. Hihi jag säger bara äkta samlare...

Och snart kommer Johan oxå, vet inte riktigt hur vi ska kunna förflytta oss på övervåningen för det är saker överallt, men det ska säkert gå bra. Men lite vilja så löser man allt och min vilja är det ju inget fel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0